10 December

Jag hade en awsome kväll igår, tack Louise!! Vi började utflykten med ett stop på kungshallen för att äta sushi och kimamat. Sen gick vi och kollade lite i affärer innan vi drog vidare mot globen. När vi kom in fick vi varsin dustin-mössa. Sen letade vi upp våra platsen och satte oss ivrigt och väntade på att det skulle börja. Eller vi köpte lite tilltugg där emellan med. När klockan började närma sig åtta började vi spana efter lite bättre platser, och det hittade vi såklart. Våra bokade platser var längst upp, längst bort på läktare B, men med våra nyfunna plater hade vi en hel nedre rad på läktare B för oss själva. Riktigt fint!
Jag orkar inte berätta mer i detalj, men dem vi fick se sjunga var Amanda F och Robin såklart, men också Amanda P, Molly, Moa(med hennes egna låt som jag tycker är asbra), Olle och André, Danny och Måns och så sist men inte minst Agnes Carlsson.
Det blev en rolig kväll med många skratt och ljuva stämmor. Var hemma runt 1 ungefär och då slocknade jag ganska snabbt.
Dagens planer lyder:
*Packa väskan som jag ska ha med till Jönköping imorgon.
*Sortera lite kartonger som jag fick med mig ner i torsdags.
*Åka upp med hjärtat till farmors grav.
*Åka och hälsa på farfar.
*Träna på nått sätt(förmodligen löpning).
*Umgås med min lillasyster.
Så det är nog bäst att jag sätter igång nu om jag ska hinna med allting. Utöver allt detta ska jag väl hinna äta lite med, och nu är jag riktigt hungrig så ska gå ut i köket och äta min kungliga frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0