12 December

Nu är det bara en dag kvar till lucia. Min lillasyster ska vara lucia på hennes skola och jag kan inte komma dit och kolla. Sitter ju nere i Jönköping just nu, men jag hoppas att dem filmar mycket istället som jag kan kolla på när jag kommer hem. Det är många gånger i livet då jag önskat att jag varit på flera ställen samtidigt, skulle underlätta ibland.
Idag har vi precis bakat pepparkakor. Det var rätt så kul. tycker inte hemmagjorda pepparkakor är så god som köpta... senare idag ska vi nog ge oss ut och träna lite. Har ju inte tränat nu sen i torsdags då jag tränade med klubben så det är nog dags nu. Är lite jobbigare att hålla igång när man inte har ett gym att gå till, men det är bara att kämpa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0