16 december

God morgon! Nu har jag äntligen skaffat en telefon som går att blogga ifrån. Är ju lite jobbigt att slå på datorn varje gång man har nått på hjärtat.
Just nu ligger jag i sängen och förundras över att jag är så pigg som jag är. Då är frågan: ska jag ligga kvar och försöka sova lite till eller gå upp nu och riskera att jag blir trött senare idag. Svårt val :P borde nog gå upp i alla fall, även fast jag inte sovit mer än 7 timmar. Har blivit en riktig nattlinnena ju. Sommar sällan innan klockan 12. Minns ärligt talat inte när jag gjorde det senast...
Hur som helst. Idag ska jag gå upp och hälsa på farfar hade jag tänkt. Men får nog vänta till 1 då syster kommer hem från skolan. Jag börjar ju bli lite nervös över min "flytt" till Ramundberget. Är så jobbigt att inte veta hur det kommer bli. Är lite som att åka iväg på ett sjukt långt träningsläger med folk man inte känner. Haha det kommer nog bli toppen, men nerverna leker med än ändå.
Nä nu ska jag nog gå upp och äta lite frukost och kanske kolla på gossipgirl, igen. Jag fick ju första och andra säsongen av Oskar och snart har jag sett hela första. Även fast jag vet exakt vad som händer så kan man inte sluta kolla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0