23 December

Jag har det bra här uppe, bara så ni vet. Dock har min blogginspiration försvunnit så jag orkar inte skriva lika ofta längre. Men hur som helst..
Igår var jag ledig hela dagen så då tog vi sovmorgon till 10. Sen åt vi frukost och slappade fram till 1 då vi drog ner mot topsport för att kolla om vi kunde hitta något. All personal hade nämligen 30% rea på allting i butiken igår. Dock hittade jag ingenting. Jag har ju redan det mesta som behövs. Efter det tog vi en promenad bort till Osthang. När vi va tillbaks igen valde Madde och Kristin att gå hem medan jag och Sandra fortsatte promenaden ner mot elljusspåret. Vi gick ett varv på 2,5km-spåret och sen gick vi hemåt. Då var det väldigt gott med mat. Jag åt lite sparrissoppa och nån macka. När vi satt där vid matbordet bestämde vi oss för att gå och gymma efter maten. Så det blev en mycket aktiv dag igår. På gymmet körde jag styrka och sen avslutade vi passet med simning. 
När vi kom hem från gymmet åt jag igen och sen slängde jag i en maskin tvätt . Och så lyckades jag såklart tvätta min namnskylt, som man absolut inte fick göra. De är i läder så när den kom ut igen hade läderbiten lossnat från skylten och mörknat och krympt, så det var bara att slänga. Så innan jag gick till jobbet idag fick jag lite provisoriskt skriva mitt namn direkt på skylten. Men det blev ju fint det med :P
Dagens jobb gick utmärkt och vi fick sluta 1,5h tidigare. Och ikväll är det uppesittarkväll på 720, ska bli kul :) brukar inte kolla på uppesittarkväll, men iår ger jag det en chans. Man vet ju aldrig, kanske vinner jag något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0