4 December

Och andra advent. Vilket betyder att det bara är lite mer än 2 veckor kvar till julafton och exakt två veckor kvar tills jag åker upp till Ramundberget och börjar min säsong som jag känner på mig kommer bli galet bra :) Visst känns det lite läskigt och jag har typ 1000 tankar som snurrar i huvet, men hur som helst kommer det bli bra. Är ju en bra erfarenhet att lägga i bagaget.
Känner mig lite närvös över redovisningen imorgon. Man ska sitta i tvärgrupper och berätta om en hel epok och man ska helst snacka i cirka 30 minuter. Kommer nog inte vara så farligt egentligen, men jag känner bara inte för att göra det och då blir det genast mycket jobbigare. Ska i alla fall gå till skolan och skriva ut arbetet snart så jag vet vad jag ska säga.
Såg också på min svägerskas blogg att min lillasyster Linnea ska spela match idag så jag önskar henne lycka till och hoppas det går bra. Hon har ju förmodligen redan spelat klart, men ändå. Bättre sent än aldrig...


Kommentarer
Postat av: Juliah - förlorat mamma pappa & syster

söt du är (:

2011-12-04 @ 18:20:08
URL: http://juliahofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0