Darkness

Vad jobbigt det är när det blir mörkt så tidigt. Här är det ju mörkt redan klockan 3 liksom. Jag blir så trött när det är så mörkt. När det är ljust ute kan man ju bli piggare bara genom att titta ut, men nu känns det som att det är dags att gå och lägga sig klockan 4.
Jdag måste jag börja packa för på torsdag kommer mamma upp med släpet och då tar jag mitt pick och pack och lämnar Ockelbo bakom mig för att flytta hem till rånäs igen. Jag kommer ju i och för sig inte vara där så mycket, men står ändå skriven där. Jag hoppas att jag kan flytta ut ganska fort när jag kommer hem igen i maj för jag trivs mycket bättre med att ha något eget. Efter att man har bott hemifrån så länge är det av nån anledning rätt jobbigt att flytta hem igen. Man har ju hunnit skapa sina egan rutiner och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0