Helt slut

Är totalt utpumpad efter dagen. Har suttit i skolan och lyssnat på redovisningar från 9 till 16.15 idag och det var ju intressant, men blev lite jobbigt mot slutet. Jag blev förvånad över att min redovisning tog så lång tid som den gjorde, cirka 35 minuter. Trodde innan att jag bara skulle få ihop typ 20 minuter. Alltså jag är så trött i huvet så jag vet inte ens vad jag ska skriva. Ska dra till gymmet om 1 timme i alla fall.
Jo visst ja, jag åt laxgratäng idag och det var riktigt gott. Bara så ni vet.. Nä men jag har ju aldrig gillat fisk, såvida det inte är fisk som inte smakar fisk, typ fiskpinnar. Men nu har jag ätit det några gånger i restaurangen vid skolan och tycker faktiskt om det. Innan har jag tyckt att det ser så gott ut, men aldrig gillat varken smak eller lukt, men nu så. Betyder det att jag börjar bli gammal...?!
Nog talat om fisk, nu ska jag ta mig något och äta innan träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0