Jobbiga tink som uppstår efter träning

* Jag brukar oftast börja frysa cirka 1 timme efter träning, mest om händerna.
* Ibland blir jag aldrig mätt oavsätt hur mycket jag äter, nästan. Inte för att jag lyssnar på kroppen då direkt och matar den, men är ju jobbigt att vara hungrig.
* Håret tar lång tid på sig att torka.
* Man måste hänga upp kläderna som får hela badrummet att osa svett.
* hmm vad mer... Träningsvärk kanske.
Nä, där tog det stopp på jobbiga grejer. Och hälften av punkterna är inte tillräckligt jobbiga för att jag skulle kunna avstå att träna. Och mina kalla händer kan jag värma genom att går nått varv i lägenheten och få igång blodcirkulationen ordentligt igen. Dessutom finns det ju betydligt fler fördelar än nackdelar.

Härliga ting som uppstår efter träning:
* Jag känner mig frisk.
* Jag är tillfreds och mycket nöjd med mig själv.
* Jag får en fastare kropp.
* Jag sover bättre.
* Jag blir ren efteråt.
* Jag får tillfälle att tvätta kläder.
* Jag får ett starkare hjärta.
* Jag kanske får träningsvärk ;)

Listan kan göras lång, men nu tror jag nog att jag ska försöka sova. Ska bara kolla klart på Sex and the city först.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0