Lussemys!

Nu sitter vi och har morgonlussemys här i Norrahammar. Jag vet inte vad det är för fel på mig iår, men jag får aldrig den där riktiga julkänslan. Rätt drygt...
Dagens planer är Träning, Shoppning och så ska jag följa med Oskar till läkaren där han ska göra nån undersökning. Och så upptäckte jag nyss att det inte kommer något nytt avsnitt på den 5e säsongen av Gossip girl. Ännu mer drygt än det där med julkänslan. Men det är ju typiskt dem att avsluta en säsong med att nån "dör". Men den 5e var ju bara 10 avsnitt medan de tidigare säsongerna är på runt 20 avsnitt, så man vet ju aldrig om det kanske kommer fler avsnitt snart.. Jaja nog om det. Nu ska jag fortsätta fika och "julmysa".


Morgonfrilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0