Nohohoooo

Känns som att jag börjar bli sjuk, typ feber. Men jag orkar inte bli det nu så därför bestämmer jag att ja inte är det. bra va...
Jag var in till Gävle idag och provade dem plaggen som ja la upp innan. Pälsvästen hårade av sig alldeles för mycket så den ville jag inte ha. Den vita tröjan hittade jag inte och strumpbyxorna hittade jag bättre allternativ till. Jag köpte alltså 5 par stumpbyxor i olika tjocklek och färg för endast 90 kr, mycket nöjd! Nu kanske jag har så det räcker hela vintern... När jag väl va inne i Gävle så passade jag på att träffa Maria i min klass för hon behövde lite hjälp med sketch up. Så vi satte oss på ett trevligt café med en varsin latte och hennes dator och gick igenom programmet. Inte hela då, men det hon behövde veta. Sen när jag åkte hem började jag må dåligt, trött i kroppen och i huvet. Och nu sitter jag här med en kopp te och en knäckemacka och försöker inbilla mig att jag inte kan bli sjuk :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0