Rånäs igen då

Idag har jag flyttat ner alla mina grejer från rummet i Ockelbo till mamma och pappa i Rånäs. Det tog sin lilla tid, men efter ungefär 4 timmar efter att mamma kom upp så var vi klara för att köra. Vi lyckades ju ta sönder frysfacket med, men det sa vi aldrig till om:P
Nu sitter jag i mitt nya rum. Min lillasyster har tagit det rummet jag hade innan så nu får jag bo i hennes gamla, som innan det var storebrors. Men det är väl okej, jag kommer ju ändå inte vara här så mycket. Åker ner till Jönköping på söndag, kommer hem igen på onsdag eller torsdag och sen åker jag ju iväg igen till Ramundberget nästa söndag.
Tränade med klubben innan med och det är skönt att det känns att jag har tränat lite mer nu på sistone, för det kände mycket lättare nu än förra gången jag var med ;) Louise har laddat ner appen "talking funny mirrors" nu med så vi har suttit och skrattat lite till oss själva.
Men nu ska jag prata vidare med Oskar som väntar otåligt i telefonen. God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0