Tonight!!

Idag är det dags. Idag åker jag och Louise in till Stockholm och globen för att kolla på den sista finalen i Idolsveriges historia(vad man vet än så länge). Jag har ju inte varit på så många konserter/tillställningar i mitt liv , så det här kommer bli sjukt kul. Jag kan väl inte påstå att jag är lika fast i Idol som jag var för kanske 4 år sen, men det är ändå kul att kolla live liksom.
Personer som jag ska försöka träffa:
Anders bagge
Martin Björk
Laila Bagge Walhgren

Undra vilken gästartist det är. Brukar ju alltid komma nån internationell sångare/sångerska och uppträda så jag hoppas att det är någon värd att se.
Nä, nu måste jag börja rota runt bland mina kläder. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll, men det brukar ju alltid lösa sig så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0