Träning

Är lite irriterad på mig själv att jag inte har tränat så mycket den här veckan. Det var ju så lätt innan när man hade ett gym 500meter bort. Men nu är det så svårt att ta sig tid till det. Fast jag ska allt skärpa mig så idag ska jag springa och köra styrka hemma. Har ju faktiskt tränat 1 gång den här veckan. Följde med Oskar till gymmet i onsdags. Det gick i och för sig värdelöst för mådde inte så bra, men jag var ju där i alla fall. Jag hoppas att jag lyckas hålla i träningen när jag åker upp till fjällen. Jag bara måste ta mig tid till det. Och där finns det ju både gym och längdspår så det räcker och blir över så jag borde inte ha några problem med motivationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0