1a dagen

NU känner jag att jag helt har tappat fokus och disiplin så jag börjar om. Så idag är alltså dag 1 på mitt hälsosamma liv, eller åtminstone min hälsosamma period :) Nu är det inte alls lång tid kvar på det här året. Tänk att ännu ett år har seglat förbi och det har förmodligen varit ett av det jobbigaste åren i mitt liv. Jag hoppas verkligen att det tar några år till innan jag får uppleva något liknande..

Ikväll blir det gymmet tillsammans med Anna. Vi har blivit riktigt träningskompisar nu och det känns så himla skönt. Är ju mycket lättare att träna om man har bestämt med någon, än att bara ge sig iväg själv. Egentligen kan jag inte förstå varför det ska vara så svårt att komma iväg och träna. Jag menar, det är ju både kul att träna och superskönt efteråt, så jag ser inte logiken i varför man har svårt att sätta igång. Men nu känner jag i alla fall att jag har kommit in i en bra rutin, träning varannan dag, så det är ju bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0