Blondie...

är mitt nya smeknamn, and I like it ;) hehe nä men nu lägger jag upp en bild på håret med. Har ingen nyligen tagen bild som kan visa före, men såhär såg det ut i somras...


Och nu ser det ut såhär...(extremt mkt blekare hy nu än då+ osminkad)



Är chockad över att jag fick det så ljust och ogult hemma :P Trodde bara det gick hos frissan, men icke sa nicke. är grymt nöjd i alla fall. Använde mig av MOOD 105. Det är pulverblondering, vilket de använder på frisörsalonger. Jag tog 2 stycken samtidigt för att det skulle räcka till hela håret. Skulle egentligen behöva färga en pytteliten fläck i underhåret samt lite bakom öronen, men det får jag nog vänta med om håret ska sitta kvar på skallen. Sliter ju rätt mycket att färga.

Vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0