Dag 1

Nu har jag börjat. tog mitt första piller nyss och väntar på att drinken ska stå till sig lite i kylen(ca15-20 min). Fick ju börja dagen med att cykla bort till affären för man ska tydligen blanda pulvret med lättmjölk, och det hade jag ingen hemma. Dricker inte överdrivet mycket mjölk annars liksom. Hur som helst, jag tänkte ju att jag skulle dokumentera resultatet här med, men så kom jag på att jag inte ville berätta för hela världen(även om det är extremt få som kollar här, men alla har ju möjlighet till det :P) vad jag väger. Men så tänkte jag till lite och kom på att jag inte behöver skriva ut min vikt, utan det räcker att skiva hur mycket jag ligger över mitt mål så får jag räkna neråt.

Nu: +12,5 kg
Delmål 1: +5 kg (alltså -7,5kg från Nu)
Delmål 2: +3 kg (Alltså -9,5kg från Nu)
Mål: 0



Är sjukt taggad nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0