Dag 11

Förlååååt!! Fuskade med dieten igår. Åt både godis och lite ostbågar. Så himla dumt av mig, men nu är jag på banan igen. Men som jag alltid brukade göra förut så åt jag ingen middag igår eftersom jag år en massa gott istället. Idag har jag följt dieten till punkt och pricka. Frukost och lunch blev det shake, sen åt jag två knäckemackor med skinka till mellanmål vid 4, simmade vid halv 6 och nu sitter jag och dricker återhämtningsdrycken. Kände mig extra duktig idag vid 2tiden, för då satt vi i skolan och väntade på att få handledning av en lärare till projektet som pågår nu. Och då kände jag mig så himla hungrig, men ändå tog jag ingen kaka från den stora kakburken som står på bänken. Hehe vi har alltså en stor gulbrun, jättefin kakburk som alla får fylla på med hembakade kakor och alla får äta hur många de vill. Sjukt bra idé :) dock har jag inte fått smaka på en enda kaka eftersom de ställde dit den förra veckan när jag redan börjat med dieten.

Hur som helst, jag simmade 52 25meters-längder på ca 30 minuter så jag känner mig nöjd. Nu ska jag kolla på gossip girl och bara ta det lugnt. Ska nog även försöka somna lite tidigare ikväll, får se hur det går med det. oavsätt vad jag säger så brukar jag ändå alltid somna runt 00-01.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0