Dag 19

Det flyter på som vanligt här. Idag ska jag pallra mig iväg till gymmet med hade jag tänkt.
Nu ska jag berätta en sak. Såg en person igår, men vill inte säga vem så den får heta X.
X har alltså alltid varit smal, och jag tror att X alltid brytt sig mycket om sitt utseende. Men när jag såg X i veckan så hade X gått upp typ 15-20kg på 2 år och såg riktigt rund och mullig ut. Jag vet att jag inte borde bry mig, men jag förstår inte hur man bara kan släppa taget sådär. Vad får en att ändra sig så.. Jag kan inte fatta det, och jag som tyckte att jag hade lagt på mig mycket. Jag kände genast att jag inte är värst och det känns ju skönt...
Nog om det, nu ska jag tagga till och försöka göra även den här dagen värdefull, hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0