Dag 2

Värsta natten på mycket länge. Somnade inte förrän runt 3 och det var påtvingat för va inte ens trött. Sen vaknade jag igen vid 8, hur pigg som helst och fick tvinga mig att sova lite till för 5h känns inte ok. Så vaknade till vid 11 igen. Men skitjobbigt att inte vakna avslappnad, utan hjärtat slår som om ja gått på promenad eller nått.
Jag trodde aldrig pillerna skulle vara så starka, men uppenbarligen. Man ska ju egentligen ta 2 portioner per dag, och en portion är två piller. Men jag tog bara 1 piller på morgonen och ett vid 4 igår, men ändå reagerade jag så kraftigt. Så idag ska jag nog bara ta ett. Det står att varje portion, alltså 2 piller, innehåller lika mycket koffein som 1,5 koppar svart kaffe, men det måste fan vara en aning mer. Även fast ja inte dricker kaffe i vanliga fall så tror ja inte jag skulle bli SÅ pigg av 1,5 kopp.

I övrigt vill jag tillägga att även om ja kör på såna här produkter så ska jag såklart träna också, annars tappar man ju mest vatten och muskler skulle jag tro. Var faktiskt ute och tränade igår. Blev en löprunda på 40min. Har lite problem med knät, men det är väl bara att bita ihop.

Nu ska jag slänga i mig en drink, sen har jag en gymdate senare idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0