Dag 21

Jag har haft en mycket bra start på dagen. Börja med att gå upp och äta en supergod frukost bestående av 1/2 grapefrukt, 1 knäckemacka med skinka och ett litet glas proviva hallon/granatäpple. Det äter jag i och för sig varje morgon, men jag tröttnar aldrig. Sen när den låg i magen var det dags att gå till gymmet. Jag och Anna hade bestämt träff så det var bara att pallra sig iväg. Om vi inte bestämt det innan hade jag nog aldrig kommit iväg så tidigt... Vi tränade i cirka 45-50 minuter, sen blev det dusch och bastu och så drog vi hem igen. Och nu har jag suttit och skrivit på ett arbete som jag egentligen borde skickat till min gruppmedlem igår, men det går lite segt just nu. Jag är nästan klar i alla fall.
Och dagen blir ju inte direkt sämre för vid 17 kommer Oskar hit och då ska vi baka egen pizza och bara ha det supermysigt. Vi måste ju passa på nu innan jag drar upp till fjällen i en evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0