Dag 3

Aaaaaajj! Har träningsvärk i hela överkroppen. På ett sätt är det ju skönt för då vet man att träningen tog, men är ju också lite jobbigt att va så stel. Får se om ja kan sticka ut och springa sen, vilket är planen.

Nu har jag gått på den här dieten i 2 dygn och jag tycker att det funkar jättebra. Det enda jobbiga är att det alltid kurrar i magen när jag ska gå och lägga mig, men då brukar jag bara dricka ett halvt glas proviva så går det över och jag kan sova gott :) Jag tog ju bara ett piller igår med så hade inte alls lika svårt för att somna igår kväll. Men idag ska jag nog ta två stycken igen, fast tänker ta det andra lite tidigare än kl 4, så kanske det känns bättre. Man måste ju prova sig fram lite :)
Har gått ner 0,5 kg/dag än så länge :)

Planerna för idag är Plugga, Cykla till stallet och kolla möjligheter för att rida, Träna och Söka jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0