Dag 4

Kvällen igår var ingen höjdare. Kände mig alldeles febrig och trött i kroppen och tror det kan berott på tabletterna jag tar i kombination med extrem träningsvärk. Men idag mår jag mycket bättre :) Större delen av dagen har spenderats i skolan där vi haft redovisningar om boken vi precis läst. Under lunchen fick vi även reda på att vi som bor i min korridor kommer behöva flytta till en annan byggnad 50m härifrån, men det verkar bra för de lägenheterna/rummen är på 30kvm medans dessa bara är på 24kvm. Vet i och för sig inte om jag ska bo kvar i Ockenbo nästa tesmin...

Har precis ätit middag(shake) så om 1 timme ungefär ska jag ge mig ut och springa, eller om jag går till gymmet. Har inte riktigt bestämt mig än.

annars går det bra för mig just nu. Rasar sakta men säker i vikt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0