Dag 8

Jag har sjuktligt ont i kroppen. I torsdags tränade jag muskler som jag inte visste fanns :P Den styrketräningen tog jobbigt bra så har gått runt med ömma ben och magmuskler i snart 2 dygn nu, men snart ska vi ut och springa lite tänkte vi. Hoppas det går bara...

Har ingen koll på vikten just nu, men jag håller dieten strikt. Ända som jag har avvikit ifrån var att jag bara tog ett piller igår för att jag glömde burken hemma när vi drog till ullared.
Förutom vikten har det trillat av några centimeter här och var på kroppen.

Resultat efter 1 veckas diet:(mått från dag 7)
Armar: -2cm
Midja: -3cm
Vikt: minst -2,5 kg(har som sagt ingen koll på om jag tappat mer eftersom ja inte har någon våg med mig)

Nu ska jag fortsätta kolla på skidorna på tvn. Ha en härlig lördag allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0