Dag 9

Jag hade en rätt så jobbig dag igår. Var både trött och pigg, glad och deprimerad(arg). Hade så mycket energi som bubblade inom mig, samtidigt som jag stundtals låg helt utslagen i sängen. Var en mycket jobbig känsla för jag visste ju inte riktigt vad jag skulle göra åt det. Men sen, trots min trötthet, drog jag på mig löparskorna och stack ut. Trodde bara jag skulle kunna gå en runda med tanke på hur mycket träningsvärk jag hade i låren, men icke. Jag sprang på som aldrig förr. Det var längesen jag kände mig så lätt i benen. Mycket berodde på mina argessioner som behövde komma ut. Tog i som satan!! 
Idag mår jag lite bättre, men känner att jag skulle behöva springa av mig idag med. Kanske blir ett pass när jag kommer hem sen. Just nu sitter jag på bussen påväg hem och är framme vid halv 8 ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0