Jag känner mig både...

Handikappad, irriterad och nöjd på samma gång. Nöjd är jag för att jag hade en grym kväll/natt i fredags och hittade precis de skor ja behövde i lördags. Dessutom för en billig peng :) Handikappad känner jag mig för att min mobil är död och jag har ingen laddare hemma, därav irritationen. Glömde laddaren hos lisa och malin så jag tänker börja dagen men att fara in till gävle och köpa en ny. Det absolut jobbigaste med att mobilen är död är att jag inte har något alarm så det var ren tur att jag vaknade innan 10 idag.
Men nu ska jag äta frukost och göra mig iordning så drar jag in till stan sen. Har verkligen inte tid med sånt här idag egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0