Kom precis hem från...

Gymmet och är helt slut. Hade gjort iordning en female recovery innan jag gick som jag skulle dricka direkt efter träningen, men den glömde jag såklart hemma så får dricka den nu istället. Kände först för att bara simma i typ 10 minuter och sen basta och relaxa lite. Men jag tog mig i kragen tillslut och det slutade med att jag sprang 5km på löpbandet istället. Nöjd!
Hämtade ut ett till paket från svenskt kosttillskott idag med som innehöll just den där female recovery som är en näringsdrink man ska dricka efter träningen för att återhämta sig bättre. Fick också en liten shaker(300ml) som är perfekt att ha med sig i väskan till träningen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0