SJ in my ass!

Fin dag idag!
Kom ner till jönköping vid halv 8 igår kväll, men kunde lika gärna kommit ner vid halv 10. SJ är ju inte superbra på att hålla tider, men jag tänkte när jag bokade att eftersom det är mitt i veckan och ingen snö som stör så borde jag ju kunna hinna med en buss från linköping till jönköping som avgår 15 minuter efter beräknad ankomstid för tåget. Men jag tror nog helt enkelt för mycket om detta sablans företag. Tåget anlände till linköping ca 5minuter efter att bussen skulle gått. Jag hade i stort sätt gett upp redan innan jag gick av tåget, men tänkte att det var lika bra att traska bort och kolla ifall bussen stod kvar, för den kan ju också ha varit försenad... Och där hade jag nog jävligt tur, för bussen stod fortfarande inne på stationen och åkte direkt när jag hade klivit på :)

annars vet jag inte vad vi ska göra idag. Måste ringa till stallet för det har jag inte gjort än(skulle gjort det i måndags :P), sen blir det träning ikväll med Jönköpings ok, ska bli kul.

Gällande dieten så rasar jag fortfarande lite varje dag. Nu har jag väl gått ner typ 2,5 kg, så om jag fortsätter i den här takten har jag nog nått mitt första delmål  inom 3 veckor :) Men det är väl förmodligen så att under första veckan så försvinner det mest, sen lär jag väl bara tappa typ 1-2kg/ vecka. Men jag är ändå riktigt pepp! Aldrig det minsta sugen på att göra ett snedsteg(äta fel) heller så det är ju bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0