29 oktober

Heeej! är för mycket att tänka på för att orka blogga, men nu gör jag det ändå. Har inte hänt jättemycket nu i vecka. I måndags gjorde jag ett försök i att färga håret blont, och 3,5 färgsatser senare var det helt ok. Orkar inte lägga upp en bild just nu, men kanske gör det senare. I övrigt har jag en rätt intensiv kurs just nu. Har nog inte en ledig dag utan något plugg fram till den 7 dec. Men sen är det ju ledigt :) Måste hitta ett jobb nu med. Hade nästan fått ett på blomsterlandet nere i Jönköping, men alla tiderna där gick till deltidsanställda, så jag får ta och kolla vidare.
Oskar är här nu med och det är mysigt tycker jag. Och nu ska vi gå på en långpromenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0