Halikko

Drar snart iväg till finland för att tävla lite. ska bli kul :) Dock har jag träningsvärk lite överallt efter träningen igår. Försökte att inte ta i fullt eftersom ja inte kört så mycket styrketräning på ett tag, men jag slits alltid med i tempot och glömmer sen bort att ja borde köra lite lugnare. Så nu sitter jag här med ont i både armar, rygg och vader :) Men det släpper nog lite tills imorn då ja ska springa. Ska inte springa så långt heller så det är ju lugnt.
Borde egentligen plugga stenhårt just nu, men har ingen motivation. Får nog ta med mig lite som jag kan göra på båten ikväll. Blir nog bra det :)
Men nu ska jag packa klart, sen ska jag upp och hälsa på farfar innan jag åker in till stockholm. Så ha en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Janie

Lycka till i Finland, du och alla andra också såklart! Tagga :), jobbade både lördag och söndag denna helg och stannar därför hemma.

2011-10-21 @ 18:13:27
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0