Okända djur

Hej!
Jag kom precis hem från dagis(skolan) där vi har lekt med grönsaker hela dagen. Det började med att vi skulle bygga upp ett mönster av grönsakerna. Vid den uppgiften försökte jag efterlikna en tulpan, och det gick väl sådär..


Den andra uppgiften för dagen var att bygga en varsin figur av rotfrukter och grönsaker. Det var sjukt kul att se vad alla gjorde och jag kan ju säga att dagen bestod av många härliga skratt. Här kommer ett litet smakprov på figurerna. Den första bilden är på min fula palsternacka, haha.








Som sagt, vi har lekt dagis idag, men det har varit rätt härligt att vara lite kreativ.

Nu sitter jag här med mitt mellanmål bestående av en blåbärssmootie och vaniljte, och kollar på Projekt runway. Ikväll blir det till att träna och packa väskan. Jag ska ju ner till Oskar imorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0