Mot Jkpg

Nu sitter jag på bussen till Jönköping. resan kommer ta ett tag för jag är inte framme förrän vid 10, men jag har ju datorn med mig som underhållning.
Det kunde dock ha blivit en sjukt seg resa för jag kom på att jag hade glömt hörlurarna hemma. Och utan dem kan jag ju varken kolla på film eller lyssna på musik. Men som tur var funkade det att lyssna med mitt handsfree, men bara om man håller in samtalsknappen. Så efter lite pill med en hårnål var det problemet löst. Heja mig :P hehe
Det var en kort dag i skolan idag. Hade bara föreläsning om utemiljöer för barn fram till klockan 12, sen slutade vi. Det ska bli så skönt att komma ner till "stan" nu. Får abstinens av att vara i Ockelbo för länge. Tror inte jag blir kvar där mycket längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0