Nu har jag genomfört första Maxtestet

Nu har jag genomfört första Maxtestet. Skulle ju gjort det igår, men det blev inte så. Så därför gjorde jag det idag istället. men i alla fall. Det gick väl inte så jättebra, men inte heller sämre än väntat :P Jag gjorde alla testerna på gymmet och när jag var påväg dit kom jag på att det är lite svårt att testa sig om man springer på löpband. Jag menar, man måste ju liksom ställa in vilken hastighet man tänker springa i så det blir ju inte direkt någon överraskning vad resultatet blir. Så nästa gång får jag nog springa ute först och sen gå in på gymmet och köra styrkan.
Resultatet var nog tyvärr för skamlig för att jag ska kunna dela med mig av det :P 

Hur som haver, idag har vi planterat syrénhäckar på skolan. Gick väldigt snabbt och effektivt, så efter bara 1,5 timme hade vi fått ner alla små plantor i marken, närmare bestämt 233 stycken :) bara så ni vet. Så om ni åker till wij trädgårdar om några år kan ni ju tänka på mig när ni passerar genom syrénerna..

Nu ska jag fortsätta jobba med mitt lilla projekt om bostadsgårdar, sen blir det nog sängen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0