Så var man hemma igen

Så var man hemma igen. Väldigt skönt att komma hem, även om helgen varit rätt trevlig. Det jobbigaste var väl att man inte fick sova så mycket. I lördags var det uppgång halv 5 svensk tid för att först äta frukostbuffé och sen slänga sig av båten och på nån buss som tog oss till TC(tävlingscenter). Starten gick inte förrän 11 finsk tid och vi var ju framme där redan kvart över 8, så det blev en del väntan. Alla tre lagen blev godkända vilket inte händer alltför ofta, så det var ju bra. Själv sprang jag en superlätt bana, men hade träningsverk i benen så det gick inte så jättefort. Men ändå helt okej.
När alla hade sprungit klart var det dags att ta sig till terminalen igen och sen vänta där i typ 2 timmar innan vi fick gå på båten. På båten blev det buffé och feeest, men jag festade inte så mycket direkt. Orkade inte må dåligt idag eftersom jag MÅSTE plugga, så jag gick och la mig redan halv 12. Sen var det uppstigning kl halv 6 igen. Var hemma vid 8, deckade direkt och sov till halv 1. Sjuuukt skönt.
Nu ska jag försöka få nån ordning på den här uppgiften. Hörde att vår lärare skickat ut ett mail som förklarar lite, så får se om jag blir någe klokare på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0