1 Januari 2012

Så var det redan ett nytt år. Tycker inte det var så längesen det blev 2011. Och nu är det ju bara 11 månader och 20 dagar kvar tills jorden ska gå under så man får se till att ha roligt det här året. Hehe! Ja, man kan ju hoppas att kära jorden inte försvinner, men man vet ju aldrig...
Igår var i alla fall en mycket roligt kväll. Sen att jag blev fruktasvärt äckligt full är en annan sak. Usch det är läskigt vad man kan häva i sig mycket, men sen blev jag ju av med allting igen innan jag somnade :P Tolvslaget var hur som helst väldigt fint. Det smälldes raketer och all personal på skidskolan åkte fackeltåg nerför backen. Mycket mycket fint!
Idag har jag varit rätt pigg. Har hjälpt till att städa på lilla personalen och senare ikväll ska vi sätta oss och beställa lite kläder, om vi hittar nått bra. Men nu blev jag däremot trött så jag kanske ska lägga mig och vila en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0