15 Januari

I Fredags var det häng på Veras, igår var det Adam Tensta på Veras och ikväll blir det tredje gången gilt med "nyårsafton" på Rudolf. Är inte jättepepp inför ikväll, men det kanske kommer snart.. Fick lite panik igår natt när jag skulle ta mig hem från Funäs och hit för typ alla andra som skulle till ramis hade redan åkt och taxijäveln vägrade ju skicka en bil till mig det aset. Men det slutade gott i alla fall för där stod en mycket snäll kille från Funäs som skjutsade hem mig. Det får bli en dagens ros till honom. Dock minns jag inte vad han hette, tror inte ens han nämnde det. men Tusen Tack i alla fall!
Igår var jag upp i backen och åkte igen, och det var hur härligt som helst. Toppenväder och folktomt i backen så det var inte så uppkört. Då trivs jag som bäst. Var också in på restaurang Tusen igår och drack den omtalade varma chokladen, och den var helt klart så god som det sägs. Var absolut inte den sista för den här säsongen.
Just nu sitter jag i min säng, har precis smällt i mig en tallrik korvstroganoff m. ris och sitter och kollar ut på snön som droppar från taket. Ja, det är plusgrader här idag. Det är ju helt sjukt. Brukar det inte vara -20 uppe i fjällen i Januari?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0