17 Januari

Alltså nu börjar det bli lite jobbigt att vara ledig. Men är ju bara 2 dagar kvar, sen får jag jobba och slita igen. Kommer bli riktigt skönt. Säger jag nu i alla fall, få se om jag är lika positiv på söndag..
Det händer liksom inte så mycket just nu. Det kom en ny tjej hit igår så henne har jag varit med idag. Vi gick och lämnade in hennes snowboard och tog en sväng förbi Rudolf för en hamburgare. Mycket gott! Mitt första mål skräpmat här uppe dessutom. Dock är jag fortfarande hungrig, men jag får nog vänta nån timme innan det blir mat igen. Har ju inte tränat på ett tag nu heller, var på gymmet nån dag förra veckan och innan dess va jag ju sjuk så har inte blivit så mycket sånt på sistone. Så man kanske ska ge sig ut i spåret ikväll om det inte finns något annat vettigt att göra. Eller jag har ju åkt slalom 1 gång med och det är ju lite som träning. Kanske inte fullt lika jobbigt som att springa, men lite ansträngande är det ju allt. Speciellt för benen.
Jag har inte gått upp ett kilo än i alla fall. Ställde mig på vågen i fredags efter 1 liter cider, 1/2 glas vin och lite mat och då visade den samma som innan jag åkte upp hit så det känns bra. Hade lite på känns att det var så, men är ju alltid skönt att få det bekräftat. Jag har nog blivit lite botat från min vikthets nu när jag varit här uppe. Förut hade jag ju perioder då jag ställde mig på vågen varje dag, men nu när inte det går har jag fått överleva utan och det har ju fungerat bra. Det skulle ju i och för sig vara rätt skönt att ha en här på rummet, men jag är inte tillräckligt desperat för att jag ska kunna köpa en. Inte än i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0