20 Januari

Nu är ja tillbaks i arbetslivet igen. Och som jag sa innan så var jag gladare åt det tidigare i veckan än vad jag var när jag slutade att jobba idag. Är väldigt täcksam såhär i efterhand över min ledighet eftersom jag nu bara har ca 5 lediga dagar från idag till vecka 7. Jag har haft det toppen och avslutade med två underbara dagar i backen. Framöver har jag i alla fall väldigt mycket jobb och det är jag såklart glad över för jag tycker om mitt jobb och mina kollegor. Jag åkte ju skoter igår med för första gången i mitt liv. Eller jag har åkt med min farfar nån gång när jag var liten, men det räknas knappt. Vi åkte iväg till ösjöstugan och kollade så allt stod rätt till. Landskapet var helt underbart och jag blev lite kär där för en stund. Solen lyste upp bakom bergen och snön låg som bomull runt om oss. Man kunde inget annat än le där och då. Synd bara att jag inte hade en bättre kamera med mig, fast iphonen är väl inte helt värdelös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0