22 januari

Jag kände för att ha ett miniträningsläger idag. Planen är att träna två pass på längdskidor och det första passet är avklarat så jag ligger bra till för tillfället. Har precis ätit lunch som bestod av en apelsin, en knäckemacka med leverpastej och en tallrik ost-och broccolisoppa. Första passet var inte så jättekul. Körde 5km skate med vanliga längdskidor på ett spår som var alldeles för mjukt för att en amatör ska tycka det är roligt. Men jag kämpade mig runt. Ikväll blir det klassiskt istället. Jag lämnade in mina skidor i hyran så jag får lite valla på dem. Ska nog köpa mig ett valla-kit sen för det blir lite dyrt om jag ska lämna in dem där varje gång det behöver läggas på nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0