5 Januari

Tuff dag! Idag är det torsdag och då är det väldigt mycket att göra på jobbet. Plus att jag har gått och blivit förkyld så jag var inte direkt på toppenhumör idag. Men det gick bra ändå tycker jag och vi hann med rätt mycket. Hittade också lite smått och gott som folk glömt kvar, bland annat fläskfilé och rosé. Gratis är gott! Alltså jag är så sjukt irriterad över att jag är sjuk. Jag hade verkligen sett fram emot ikväll då det är nattafterski på Rudolf, men nu känner jag att jag tjänar mer på att stanna hemma än att gå dit för jag kommer förmodligen bara bli ännu mer sjuk om ja släpar mig dit. Är också för trött för att kunna njuta av det. Så satsat nog på att ta en lugn promenad ikväll och sen gå och lägga mig rätt tidigt.
Jag fick förresten näsblod imorse när jag vaknade. Det var sjukt jobbigt för jag blev lite stressad. Jag hade ju bara 30 minuter på mig att göra mig i ordning innan jobbet och då passade det inte in att ta hand om näsan också. Men jag kom i tid till jobbet i alla fall, såklart ;) Jag brukar liksom aldrig blöda näsblod såvida jag inte blir nitad på näsan, men sen jag kom upp hit har jag gjort det två gånger. Undra varför...
Jag åkte slalom i förrgår med. Det var hyfsat kul, men backarna var rätt sönderåkta och jag gillar inte att åka när det ligger för mycket snövallar här och var. Är ju läskigt då! Sen ramlade jag i liften med, haha. Jag har ju inte ramlat i liften sen, ja jag minns inte när men det var löjligt längesen. Men så gjorde jag det såklart igår så jag fick gena genom barnliften och börja om igen. Guu ja kände mig som ett litet barn igen, men det var ju snällt av felicia att vänta på mig uppe i backen så jag slapp åka själv. Är ju rätt stort område att åka på här så det är inte så lätt att hitta varandra. I och för sig så måste jag säga att vi var väldigt bra på det ändå. Får se om jag orkar mig upp i backen imorgon. Är ju ledig nu i två dagar så nån dag ska jag i alla fall åka lite.
Men nu ska jag ta min promenad. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0