7 Januari

Idag mår jag betydligt bättre jämfört med gårdagens dödsdag. Men jag tror ändå inte att jag kommer hänga med ner till Funäs idag. det är några stycken som ska gå ut ikväll, men jag tror nog att jag hoppar det och satsar på att bli helt frisk innan. Jag ska ju dessutom jobba imorgon och en utgång kan ju försämra tillfrisknandet som i sin tur kan leda till att jag inte kommer upp till jobbet imorn. Och det vore ju olyckligt eftersom det imorgon är sista jobbdagen på 1,5veckor. Som jag vet om nu i alla fall. Kommer säkert få hoppa in och jobba nån gång lite här och var. Blev faktiskt lite sugen på att åka hemåt nästa vecka då jag inte har något jobb planerat, men sen insåg jag att det kostar en massa pengar och det har jag inte i överflöd så jag får nöja mig med att stanna här i vinterlandet. Lär ju hinna med en hel del skidåkning nästa vecka i alla fall, om förkylningen kan ge sig nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0