Dagarna

Nu är jag nog helt frisk. Jag låter bara lite snuvig men jag är inte det. Så idag ska jag nog ge mig ut i spåret igen. Som jag har längtat.
Egentligen skulle ju jag vara ledig nu i 1,5 vecka, men jag har redan fått jobba. Jobbade idag och ska dit imorgon igen, och kanske på torsdag om inte Felicia kommer tillbaks tills dess. Men på Fredag och Måndag är jag glad om jag får vara ledig ;)
I förrgår skaffade jag Spotify premium och jag är frälst. Jag kan inte förstå hur jag överlevde utan all denna  musiken innan. Lööv it!
Igår bestämde jag mig för att färga håret. Så jag snackade med Gunilla och fick sjuts av henne ner till Funäs och tillbaka. Så nu är jag brunhårig igen. Det blev ljusbrunt typ, men är lite ojämt i färgen så jag bad Johan köpa med sig mer färg från Funäs imorgon. Jag har ju världens snällaste kollegor!!
Och nu när jag låg sjuk hela helgen så missade jag ju två fester/utgångar, så nu är jag sådär lagom sjukt sugen på utgång. Jag var ju liksom sugen på det redan i torsdags när jag började bli sjuk, så det är nästan outhärdligt nu, hehe. Ska kanske på barkurs imorgon med. Det är egentligen bara för restaurangfolk, men det kanske finns en plats för mig med så jag ska gå dit imorgon klockan 18 när det börjar så får vi se om jag får plats. Skulle ju vara sjukt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0