Nätshopping in my heart

Förutom att det är väldigt vackert här uppe så blir man lite tokig. Jag har en tendens att få smått panik när jag vistas på små orter alldeles för länge. Så därför såg jag till att stilla mig lite nu i veckan genom att beställa hem lite kläder ifrån H&M. Det var ju dessutom superrea så det kostade inte så mycket. I och för sig så shoppade jag lite sist vi va i Funäs med. Haha tro det eller ej men jag hittade ett par sjysta jeansleggins när vi va in i den enda klädaffär de har här uppe. Hillside tror jag den heter. Eller det finns ju fler klädaffärer, men de andra säljer typ bara skidkläder. Men det här har har klickat hem från H&M i alla fall. Tror det kommer levereras runt den 16 januari. Den som väntar på nått gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0