Nyår at Ramis

Den här dagen har varit väldigt upp och ner. Den började väldigt bra, sen kom allting ifatt mig och bakfyllan slog till. Då dog jag lite. Sen kom Madde och räddade dagen när hon bjöd med mig på en promenad. Efter det kände jag mig mer som en människa igen. Jag fick mina paket idag med. Mobilskalet och hårtorken var mycket bra. Kläderna var också bra, allt förutom klänningen. Den satt lite konstigt så jag vet inte om jag ska skicka tillbaks den eller om jag ska försöka göra om den lite. Tål att tänkas på. Den kostade ju inte så mycket så det är knappt värt att skicka tillbaks.
Igår var det ju ramisnyårsafton på Brännet. Eftersom inte alla kunde vara med på riktiga nyår då rätt många jobbade, så ordnades det en till nyårsfest igår. Det var hur fint som helst. Började med att man fick gå på röda mattan och bli fotograferad och väl där inne fick man en välkomstdrink som var super. Sen va alla så himla finklädda, tilltugget ägde och barpriserna va inte heller fy skam ;) Det blev ju en hel del shottar för mig igår, men det var bara roligt. Även en hel del dans och så lite snöbollskrig mitt i allt. En toppenkväll helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0