Trööött!

Idag har jag inte mått så bra. Och det är inte för att jag är bakis för jag följde ju inte med ut igår. Eller jo jag var med ett tag, typ 20 minuter. Sen sa kroppen ifrån och jag gick hem. Det var längesen jag kände mig såhär slut i kroppen. Tror nästan att jag har haft feber ett tag, inatt bland annat, men jag har ju inget som jag kan kolla det med. Vi har ju i och för sig en läkare här, men jag orkar inte gå dit bara för att kolla det.
Nu vaknade jag precis upp från en 1,5h powernap. Skulle så gärna bara sova vidare men då känns det som att jag lär vakna äckligt tidigt imorgon och det vill jag ju inte. Som jag skrev igår så är jag glad att jag inte ska jobba idag och imorgon, tycker inte om att sjukskriva mig från jobbet. Så jag hoppas att jag blir frisk till på söndag. Jag skulle ju kunna jobbat i liften imorgon, men var så illa tvungen att tacka nej. Känns hemskt, men tror inte jag hade blivit så mycket friskare av att stå ute i kylan en hel dag, snarare tvärt om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0