Sista Januari 2012

Jag känner mig helt väck här uppe. Såg att jag inte ens kan skriva rätt datum på blogginläggen, haha.
Alla riktiga känslor slänger jag över axeln och dem får komma ifatt mig när dem vill, men bara inte just nu. Det börjar bli lite jobbigt att vara så långt bort från verkligheten. Vi har ingen TV, jag läser nästan aldrig tidningen och man träffar samma människor varje dag.
Men jag borde inte klaga mer än så för jag har det ju roligt. Sen att jag har haft en del fylleångest-dagar får man väl räkna med. Jobbigast var nog i söndags. Ja va ute i lördags och fick en rejäl snefylla. Minns inte jättemycket från den kvällen och det är nog det värsta som finns. Sen har man ju fått höra i efterhand, men jobbigt i alla fall. Nä nu ska jag inte skriva mer idag. Är på alldeles för deppigt humör. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0