10 september

Idag har varit en mycket lång dag. Började jobba redan klockan 5 för att jag var själv på jobbet idag. Jag tycker det gick bra. Hade även en praktikant som jag fick ta hand om under dagen. Var ju skönt med lite hjälp, men rätt tröttsamt. Fast lärorikt också såklart.
Idag har jag varit så himla ängslig och jag verkligen hatar när jag är så. Önskar bara jag kunde vara lite mer iskall och ha bättre tålamod, men det är kanske något som kommer med åren. Eller...
Nu ska jag i alla fall försöka sova. Sov i två timmar när jag kom hem från jobbet så är inte så trött nu men vill verkligen ha mina sömntimmar. Kan behövas tills imorgon då jag ska börja den där kursen. Är dessutom en kvällskurs så måste ju ladda upp energi nu som räcker hela dagen lång. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0