Autumn 2012

Så var hösten här, blogg.se appen funkar igen och jag tänkte börja skriva. Bor för tillfället inneboende hos en rar tjej i gamla Enskede. Trivs som fisken i vattnet och hoppas på att den här hösten kommer bli bättre än någon annan. Har sökt lite kurser till hösten med. Även fast jag jobbar heltid så är det så tråkigt att inte ha nått speciellt att göra efter jobbet.
Tränar rätt mycket nu med, mest på gym. Så nu börjar jag komma i större delen av min garderob, känns bra!

Idag hade jag ställt klockan på 10 men vaknade redan kl 07.30 och har varit vaken sen dess. Hunnit rita lite, tittat på ett avsnitt av GG och nu ska jag nog äta frukost. Klockan 12 ska jag möta upp mamma och Linnea för en shoppingdag på stan, ska bli mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0